Monday, January 12, 2009

aku Yang Berumur 21...

7 januri lepas genap hzq berumur 21...dah beso aku rupanya...pejam celik pejam celik dah bertambah umur aku lagi setahun...tp apa pun hzq nak brterima kasih pd mak yg mlahirkan aku sehingga umur hzq genap 21 skang iaitu puan Aini Binti Mamat...& pd tarik trsebut hzq ada buat makan2 ckit utk saudara trdekat..tahun lepas buat grand sgt tp tahun ni igt nak buat ala kadar je..tahun ni hzq buat doa slamat & makan2 ringan2 je...

antara makanan yg sodap2..hehe

malam tu makanan mak hzq masak & ada bbrapa hamba allah yg menyumbang beberapa lauk pauk yg enak2 belaka...antara lauk pauk yg mak masak mcm spegethi,karipap,nasi lemak & mcm2 lg..tp yg paling org puji nasi lemak mak hzq..meletop seyh...tgk jela lauk pauk kat atas ni sape yg xmeleleh air liur dik non...huhuhu...

mlm tu agak meriah jugak la dgn kehadiran kwn2 & saudra trdekat..tahun ni xajak reramai sgt sebab mmg budget2 je masakan..apa2 pun thanx sape yg dtg mlm tu..antara slbriti yg hadir sperti jaafar onn,liya,asry,farhan,asplela abdullah & paling meletop skali ayah angkat kesayanganku iaitu pak engku....uncle jaafar bukan main lg dgn baju melayu dia,sakit cantik & kemas dia pd mlm tu..

tema utk mjlis doa slamat mlm tu ialah kain plekat & baju kurung...ramai gak yg pakai baju melayu dikenakan dgn songkok...nmpk meriah sgt mlm tu walaupun kali ni buat kat dlm rumah,agak sempit ckit la tp meriah dia mcm buat kat ballroom gitu...hahaha..








atas ni antara gmbar2 yg sempat diambil semasa mjlis tu brlagsung..yg paling penting adalah hzq dpt brjumpa & bersua muka dgn org2 yg dah lama xjmpe..dgn adanya mjlis ni dpt jgk mengeratkan silaturrim sesama saudara..

thanx again to aple, uncle mudz & keluarga ,aunty raja & husband ,fath,enya,kak ira & keluarga,chef zainal & isteri...yg paling istimewa skali chef zainal buat pulut kuning khas utk hzq..actualy hzq bgtau dia tgh hari hari tu & dia dpt siapkan dgn jgka masa yg amat singkat..terima kasih skali lg hzq ucapkan...

5 comments:

siti fathiyah said...

ur welcome.sweet 21.mulakan dengan baik supaya pengakhiran nanti pun baik.wasalam.

Tempegoreng.Rengginang said...

Salam Deq Haziq,

Ingatlah Lima Sebelum Lima :

1) Sihat sebelum sakit
2) Muda sebelum tua
3) Kaya sebelum miskin
4) Lapang sebelum sempit
5) Hidup sebelum mati


cheers!
:-)

apple said...

apple(tiada dlm gmbr)..sbb dtg lmbt..^_^ huhu...whatever pun, happy 21st birthday Jiq!all the best...

budak kecik said...

hepi besday...
wish u all of luck...

fArAh07 said...

wah.
best2